בפעם השלישית: הוועידה הרפואית השנתית ליועצי רפואה

    עפר גדנקן 1 Comment on בפעם השלישית: הוועידה הרפואית השנתית ליועצי רפואה

    ביוזמת קהילת "חסד בישראל" ליועצי הרפואה החרדים, מנהלי קשרי הקהילה של קופות החולים, מנהלי קשרי הקהילה של המרכזים הרפואיים בישראל ונציגי ארגוני הרפואה והחסד תתקיים השבוע ביום חמישי הוועידה הרפואית השנתית במרכז הרפואי איכילוב # הועידה תכלול הרצאות מקצועיות, פאנלים בהשתתפות בכירי מערכת הבריאות וההעשרה כללית בתחומי הרפואה והבריאות # כנשיא הוועידה הוכתר הרב מוטי זוננפלד יו"ר קרן דניאלי

    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מי מאתנו לא נזקק פעם להתייעצות עם יועצי הרפואה, מתאמי קשרי הקהילה של קופות החולים, בתי החולים ונציגי ארגוני החסד המופלאים העושים לילות כימים בכל תחומי העזרה והסיוע, לעיתים מדובר בעזרה טכנית ולעיתים מדובר בעזרה בנושאים של הצלת חיים, בכל אחד מהמקרים הללו הפנייה לאותם "מלאכי חסד" הינה דבר שבשגרה. בין כל מאות ואלפי העוסקים בתחום, לכל אחד מהם יש את נושא ההתמחות והניסיון שלו, את הגופים אליהם הוא מחובר בקשר הדוק יותר, הידע המקצועי הזה שלא יסולא בפז לא עומד תמיד לרשות האדם הפרטי, לעיתים החיפוש אחר המידע הזה הוא בדיוק הזמן של פיקוח נפש ולעיתים מדובר "רק" בזמן של מריטת עצבים כאשר אחד מבני המשפחה זקוק לעזרה ואנחנו תרים אחר מידע.

    קהילת האונליין "חסד בישראל" שהוקמה בשנת תשע"ד וחוגגת השנה בס"ד עשור להקמתה, מרכזת בתוכה מאות אנשי חסד, נציגים של כל ארגוני הרפואה והחסד, מתאמי קשרי הקהילה של כל קופות החולים ונציגים של כל המרכזים הרפואיים בישראל, מטרת הקמת הפלטפורמה הזו הייתה לרכז במקום אחד כמה שיותר אנשים מכמה שיותר גופים העוסקים בתחומי הבריאות והרפואה כדי לסייע לכמה שיותר אנשים במהירות וביעילות האפשריים.

    מנתונים שעלו בסקר שנעשה לקראת הוועידה הרפואית השנתית בין חברי הקבוצה עולים מספר נתונים מדהימים, חברי "חסד בישראל" נותנים מידי שנה מענה למעל 20.000 פניות, כאשר ישנה סוגיה רפואית במשפחה החרדית 80% יפנו להתייעצות ראשונה עם אחד מיועצי ועסקני הרפואה, נתון מרתק נוסף עלה בסקר, כאשר מי מיועצי הרפואה צריך עזרה הוא יפנה בראש ובראשונה לחברי קהילת האונליין בקהילת "חסד בישראל".

    כאמור, הועידה הרפואית השנתית ליועצים רפואיים של "חסד בישראל" תתקיים השנה בעז"ה ביום חמישי, ה' בטבת במרכז הרפואי איכילוב בתל אביב.

    במסגרת הוועידה ישמעו היועצים והעסקנים הרפואיים הרצאות רפואיות בנושאים שונים ומאידך ישמיעו היועצים הרפואיים בפני ראשי מערכת הבריאות בישראל את הצרכים המיוחדים של הציבור החרדי. בנוסף יתקיימו בוועידה פאנלים מיוחדים בנושאי רפואה ובריאות, יוצגו בפני היועצים הרפואיים מחקרים פורצי דרך, טכנולוגיות רפואיות מתקדמות וחידושים בתחומי הרפואה שטרם ראו אור.

    מאחורי היוזמה לכנס עומדת קבוצת האונליין של יועצי הרפואה "חסד בישראל" שהוקמה לפני כעשור ומאגדת בתוכה מאות בכירי עסקני ויועצי רפואה בציבור החרדי, ומאפשרת להם שת"פ יומיומי המייעל משמעותית את היוזמות והפעילויות החשובות שלהם למען הציבור

    ראשי "חסד בישראל" רתמו ליוזמה את המרכז הרפואי "איכילוב" בתל אביב שמארח השנה את הוועידה, את החברות והמוסדות הרפואיים הגדולים בישראל, וגיבשו יחד יום עיון מעשיר ומרתק שמרכיב את הועידה.

    הועידה משלבת אינפורמציה רפואית חשובה הנוגעת למחלות שונות, מחקרים פורצי דרך, טכנולוגיה רפואית ועוד, לצד נושאים הנוגעים למערכת עצמה ברמת בתי החולים, קופות החולים, משרד הבריאות וכיו"ב".

    ההרשמה לוועידה נפתחה בראש ובראשונה לחברי קהילת האונליין "חסד בישראל" ובימים אלה היא נתפתח גם לעוסקים בתחום שאינם חברי הקהילה, מנהלי "חסד בישראל" אומרים כי בימים הספורים בהם ניתן להירשם לוועידה רוב המקומות כבר נתפסו, מספר המקומות בוועידה מוגבל ולכן ניתנה עדיפות ראשונה לחברי הקהילה הפעילים בה במהלך השנה כולה.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      חסד בישראל עושים מלאכת קודש בעזרה לכולם, ישר כח גדול, עלו והצליחו, בהצלחה בוועידה!